Primamundo

Primamundo zorgt voor de distributie, import en export van dagverse groeten en fruit van over de hele wereld. Zowel grootwarenhuizen, kruideniers als restaurants kunnen er terecht voor hun dagelijkse portie vitamines van topkwaliteit.

Wij wilden onze B2B webshop naar een hoger niveau tillen. Hiervoor hadden we een nieuwe digitale partner nodig en DigitalMind kwam als beste match uit de bus!”

Gerrit Libbrecht, IT Manager

Bezoek de website
primamundo-top

wij zijn een match

Waarom wij matchen

Primamundo is met niet minder tevreden dan topkwaliteit en duurzaamheid in hun producten en service. Binnen hun sector willen ze een meerwaarde bieden aan hun klanten. De service die ze hun klanten bieden is persoonlijk en bestaat niet enkel uit het verkopen van producten, maar er ontstaat ook een echte vertrouwensrelatie.

Ze zijn specialisten in hun vak en zijn ook bereid zich hier steeds in te blijven ontwikkelen.

Nieuw item
Nieuw item

webshop

B2B

Klanten van Primamundo krijgen een tablet met persoonlijke logingegevens. Wij ontwikkelden een B2B webshop waarop klanten van Primamundo via die tablet bestellingen kunnen plaatsen. Na het inloggen krijgen klanten hun gepersonaliseerde prijzen te zien.

Alle klanten hebben een persoonlijke werklijst. Hierin kunnen ze de producten sorteren naar de volgorde waarin de producten in hun winkel liggen. Zo is het voor hen gemakkelijk om per product de benodigde hoeveelheden te bestellen zonder tijdverlies.

Prijzen worden realtime aangepast aan de dagprijzen. Er wordt ook gewerkt met een seizoensgebonden gamma. Dit is enkel verkrijgbaar tijdens een bepaalde periode.

Wij willen onze klanten zo veel mogelijk tijd besparen bij het bestellen. De gepersonaliseerde volgorde van producten is hierbij zeker een meerwaarde.”

Johan Huys, manager

koppeling

Microsoft Dynamics NAV

Voor Primamundo werd een koppeling gelegd tussen Microsoft Dynamics NAV (voorheen Navision) en eXopera. Er wordt zowel data opgehaald uit Microsoft Dynamics NAV als data weggeschreven naar dit pakket.

Klanten, producten, voorraad en prijzen worden vanuit Microsoft Dynamics NAV geïmporteerd in eXopera.
Bestellingen worden weggeschreven naar Microsoft Dynamics NAV, maar worden wel als buffer opgeslagen in eXopera.

Dankzij een goede samenwerking met Christiaens verliep de koppeling tussen eXopera en Microsoft Dynamics NAV heel vlot.”

Stijn Bal, hoofdprogrammeur eXopera

Nieuw item