Beheer alles op 1 plaats in de cloud

Nieuw item

eXopera

eXopera is een compleet online backoffice systeem. Het systeem is volledig modulair en kan op elk moment uitgebreid worden met extra modules en/of maatwerk.

Het backoffice kan ingezet worden in zeer verschillende domeinen. Het kan gebruikt worden om de inhoud van uw website te beheren, als online facturatietool, als nieuwsbriefsysteem of als pakket om uw e-commerce of interne bedrijfsprocessen te beheren.

eXopera wordt exact geprogrammeerd volgens de klantspecifieke wensen. Op deze manier wordt een zo groot mogelijke gebruiksvriendelijkheid voor de gebruikers gegarandeerd.

eXopera vervult al uw commerciële noden, van startup tot gerenommeerd bedrijf."

Nicolas Verroye, Product Owner eXopera

PIM

De PIM module wordt afgestemd op soorten informatie die u per product wil invoeren, zoals naam, artikelnummer, productcategorie, omschrijving, specificaties, afbeeldingen, handleidingen, etc.

De informatie kan vervolgens automatisch op verschillende kanalen (website, webshop, printcatalogus, mobile app, ..) worden gepubliceerd.

Enkele belangrijke troeven van onze PIM:

  • Efficiënte productverrijking
  • Realtime de meest actuele productinformatie
  • Verhoogde datakwaliteit
  • Synchronisatie mogelijkheden met andere systemen

eXopera laat ons toe om meer dan 100.000 producten op een gestructureerde manier te beheren.”

Sander Nachtergaele, e-Commerce Manager Art & Craft

Nieuw item
Nieuw item

e-Commerce

eXopera bevat alles wat u nodig heeft voor het afhandelen van administratieve processen, het beheer van uw catalogus, prijzen en kortingen en biedt u heel wat extra features.

In veel gevallen werkt ons pakket als online platform tussen de publieke website en de ERP's van onze klanten zoals MicrosoftDynamicsNAV, SAP, DBfactw, Dave, Kluwer software, ...

e-Commerce in eXopera omvat o.a.:

  • Dagelijks beheer van uw webshop
  • Integreer order- en voorraadbeheer met uw boekhouding & CRM.
  • Koppel meerdere webshops aan één eXopera.
  • Persoonlijke prijzen voor B2B
  • Synchronisatie mogelijkheden met andere systemen

Bij eXopera wordt de nadruk gelegd op het ‘make it powerful yet simple’ principe. Daarom, geen overbodige en nutteloze invulvelden of functionaliteiten.”

Bart, eXopera developer

CRM

CRM is de Customer Relationship Management module van eXopera. Deze module staat in voor het beheer van uw klantgegevens en interacties met deze klanten.

eXopera heeft op vlak van CRM ook veel ervaring met ontwikkeling van maatwerkoplossingen.

Standaard aanwezig in eXopera:

  • Informatie over een klant wordt weergegeven in één overzicht
  • Dynamische adresgroepen op basis van verkoopsinformatie of adreseigenschappen
  • Eenvoudige import- en exportfunctionaliteit
  • Maatwerk in CRM module mogelijk

De eXopera CRM is voor onze vertegenwoordigers een enorme meerwaarde gebleken in het opvolgen van hun klantenrelaties.”

Marco Passarella, Sales & Marketing Manager Sint-Bernardus

Nieuw item
Nieuw item

CMS

eXopera CMS is zonder meer een complete oplossing voor het beheer van uw website. Dankzij een gebruiksvriendelijke editor kunt u - zonder enige technische kennis - alle tekst en afbeeldingen van uw website aanpassen en de pagina's mooi vormgeven.

Daarnaast is er alle vrijheid om het CMS uit te breiden met tal van extra functies en modules, zoals bijvoorbeeld Mediabibliotheek, Evenementen, Nieuws, Vacatures, Veelgestelde vragen, Links, ... .

Features van onze CMS:

  • Responsive pagebuilder
  • Navigatie structuur eenvoudig te beheren
  • Zoekmachine-vriendelijke website
  • Interactieve formulieren
  • Mediabibliotheek

Met een minimum aan moeite slagen we erin om onze website up-to-date te houden. Dankzij het responsive design past de inhoud zich aan aan ieder scherm.”

Andrès Van de Weghe, Coördinator zwembad AGB De Kouter

Kassa

De geïntegreerde kassa zorgt ervoor dat eXopera als een all-in-one oplossing kan dienen voor omnichannel winkels. Alle gegevens van je verschillende winkels worden centraal bijgehouden in de cloud en zijn dus van eender waar en op gelijk welk toestel raadpleegbaar. Een groot voordeel voor de moderne ondernemer.

Een kassa in eXopera is ook:

  • Realtime voorraadbeheer
  • Altijd en overal toegankelijk
  • Steeds online back-ups
  • Vereenvoudigde administratie
  • Koppeling met boekhoudsoftware mogelijk

De omnichannel oplossing van eXopera waardoor mijn kassa met mijn webshop in verbinding staat, zorgt ervoor dat ik kan groeien als bedrijf!”

Christophe Thiel, zaakvoerder Joxx

Nieuw item
Nieuw item

Koppelingen

Misschien zijn er binnen uw bedrijf reeds databases of applicaties aanwezig die op een of andere manier met uw website gekoppeld moeten worden. Hiervoor kan in vrijwel alle gevallen een oplossing worden ontwikkeld.

Ook heeft eXopera al vele malen koppelingen tot stand gebracht met systemen van derde partijen, zoals bijvoorbeeld Dbfact, Dave, Microsoft Dynamics AX & NAV , etc.

Dankzij een goede samenwerking met Christiaens verliep de koppeling tussen eXopera en Microsoft Dynamics NAV heel vlot.”

Stijn Bal, hoofdprogrammeur eXopera